Германските АСОВИ од ВСВ.

Историјат на важните чекори и остварувања кои придонесле за формирањето на денешната авијација.
A historic review of the important steps and achievements that contributed for the aviation of today.
Post Reply
User avatar
MaKoM
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4639
Joined: 04 Aug 2006, 19:07
Location: Strumica R. Makedonija
Contact:

Германските АСОВИ од ВСВ.

Post by MaKoM »

Почитувани отварам една тема која е доста голема и комплексна,фасцинантна и полна со емоции и трагични моменти.Како што знаете во втората светска војна германија војува на 3 фронта ,воздушни битки има од Лондон до Моства од Осло до песоците на Либија и Тунис. Во тие борби се рагаат големите мајстори на воздушната војна, постигнали по неколку стотици воздушни победи , нешто кое се сомневам дека ке биде надминато.

Темата е на еден наш софорумец -German ,и имам неговиот благослов да ја ставам тука. 8)

Почнуваме.

АНТОН ХАФНЕР е најдобриот ас во JG 51 со 204 официално признати победи.Со Хафнер е сврзана една интересна случка , која ја надживува и војната.Но за тоа ќе стане збор покасно.Хафнер е роден на 2 јуни 1918 г.во Ербах покрај Улм.Во јуни 1941 г. постапува в 6./JG 51 на Источниот
фронт како унтерофицер(подофицер -маком).До крајот на август 1942 г. веќе има 60 воздушни победи,поради што на 23 август е одликуван со Рицарски крст.Во ноември во состав на II./JG 51 Хафнер заминува за Северна Африка за да војува против американците на делот од фронтит во Тунис.
На 18 декември 1942 г. Хафнер е вклучен в група ловци кои треба прифатат група на американски бомбардери .Близо до Тунис, на висо-
чина около 10000 метра ескадрилата е престретната од американски ескортни ловци P-38 Lightning .Во битката еден -Lightning се залепува зад еден другар на Хафнет и Хафнер доага на помош, почнува едно вртење во круг надолу накај земјата се до 5000 метри кога Хафхер му сугерира на другар му да се заврти на другата страна , и во исто време го растура амерканскиот авион на парчиња.Американецот скока со падобран .И доека се лула под куполата на падобранот Хафнер прави около него неколко виража.Избезумениот „јенки“ помислил дека ке го застрела , незнаејки дека Хафнер се придржуваа стрикно
ко рицарскиод кодекс на Јагдвафе(Ловечкиот оддела на Луфтвафе-маком).Пилотот на Р-38 слетува во една
мочурлива нива близу до германскиот аеродром и е заробен од пешадијата, кои го носат во едно казино кое служи за штаб на II-ри полк.Хафнер се представува като човекот што го победил .Американскиот пилот е л-т Норман Л. Вајден от Оналаска, Висконсин.
Двајцата вечераат заедно и разговарат пријателски.Вајден подарува на Хафнер сребрените пилотски отличителни крилја како и табелката на својот Р-38. Пред да го однесат во затвор , двајцата си обекаат дека ке се сретнат и после војната .Вајден е 82-рата победа
на Хафнер.Антон ги изпраќа на својот брат Алфонсо в Германија пилотските
знаци и табелката со задацата , ако тој загине тогаш Алфонсо да го открие после војната американскиот пилот и да му подари еден от ордените на Антон, платно цртано со маслени бои од Хафнер (по се изгледа дека бил и уметник-маком) како и да му ги врати сребрените крилја и табелката.

ImageImage

Од кога спбпрува над Тунис 20 авионни Антон Хафнер се враќа во III./JG 51 обратно на Източниот фронт во летото на 1943 г.Контото на неговата сметка расте многу брзо и постојано се книжат нови победи на негова сметка , така да во зимата е произвњеден во офицерски чин После својата 134 -та победа , на 11
април 1944 г. добива орден Рицарски крст со дабовите листа .Месец посел тој настан е назначен за командант на оделение(штафел капитан) на 8./JG 51.На 28 јуни ја достигнува 150-тата по-
беда, а до 17 јули 1944 г. веќе има 204 воздушни победи,
На 17 юли 1944 г. Хафнер лета на борбена задача за 795-ти пат,ко-
гато е вовлечен во борба на многу малечка височина от един Јак-9.Во един момент на невнимание неговиот Ме 109 се лизга, губи височина и се забива во дрвјата.Хафнер загинува.
После војната во 1960 г. Алфонсо Хафнер се обрака со молба кон US-Air Force да го најде Вајден, кој за тоа време е мајор во УСАФ, за да исполни желбата на брат му .Мајор Вајден со жена си и двете де-
ца полетува за Германија за да се сретне со Алфонсо Хафнер и да прими многу необично наследство.Некои велат дека војната носина виделина или нај лошото или нај доброто од лугето во овој случај тао се вика легенда за противниците-пријатели!

Image
Image

Cy Widen with Anton Hafner after his shoot-down and capture on December 18, 1942. Hafner went on to become a first lieutenant and highly decorated with 204 air victories.

Image
...shoveling shits up the hill...
User avatar
Pepo
Падобранец
Падобранец
Posts: 104
Joined: 14 Dec 2006, 10:54
Location: Skopje
Contact:

Post by Pepo »

Mnogu interesno , samo prodolzi!
Last edited by Pepo on 16 Jan 2007, 11:46, edited 1 time in total.
I look forward to killing you soon!
User avatar
BORG
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1328
Joined: 15 Jul 2006, 23:09
Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
Contact:

Hermann Graf

Post by BORG »

Image
Hermann Graf roden na 12,1912 godina vo Engen im Hegau,Germanija e najmaliot od trite sinovi vo Familijata Graf.Avijacijata go fascinira uste od najrana mladost, bil samo 12 godini koga go napravil svojot prv glajderski let.
Uste dodeka bil vo skolo se zdobil so A.B i C glajderski sertifikati.Vo 1936 aplicira za vlez vo Wermacht i po prifacanjeto na negovata aplikacija negoviot son bil vlezot vo novata "LUFTWAFFE".Vo 1936 godina Graf go polozuva Luftwaffe NCO kursot i so toa se zdobiva status na rezerven oficer po sto samo eden mesec se priklucuva na " Aibling Fighter Wing" pred samoto zapocnuvanje na WWII.No kako clen na ova krilo Graf nema da ispuka nitu eden proektil nasocen kon neprijatelski avion, no po prefrluvanjeto vo "9th Staffel (Squadron) na Jagdgeschwader 52" vo oktomvri 6,1940 godina negovata kariera zema drug pravec.Negovoto debi bilo vo 1941 godina na Istocniot front koga na 4 avgust 1941 pogoduva i oboruva Ruski Polikarpov I-16 lovec so koj zapocnuva negoviot zivot na "AS"
Posle ovoj nastan vo negovoto dosie kako pilot se zapisuvaat nad 200 oficijalni pobedi i toa za samo 13 mesecen period sto e dosta impresivno za pilot od malo semejstvo i nikakvo voeno pedigre.
Po ovie nastani Graf dobiva prekomanda so svojot skvadron da se bori nad Stalingrad so svojot Messerschmitt Me-109 koj samo za 30 dena oboruva nad 62 Ruski avioni so sto so pravo si ja zadrzuva titulata na AS.
Po golemiot broj na pobedi i uspesi bil nagraden so
'Diamonds to the Knight's Cross" na Septemvri 16, 1942.
Vo juli,1943 Graf dobiva naredba od samiot "Goering" da oformi specijalna visoko-letacka edinica koja ce se sprotistavi na togasnata "de Havilland Mosquito" bombarderska edinica.

Image

Po ova pocnuva da se spekulira deka Graf koristel avioni so specialni motori, no na kraj ispadnalo deka toa bile Me-109G-5s i Me-109G-6s koj bile specijalno opremeni so rezervoari za gorivo koj mozele da podrzat smesa na GM1 odnosno vo toa vreme Nitrous Oxide koj avionot go gurale do krajni granici i koj samiot Graf vo toa vreme go postignal visocinskiot rekord od 46.885 feet!?Graf so negoviot prepraven avion se preorentiral na presretnuvanje na B-17 Bombarderi po sto normalno uspehot na soboruvanje bil 100%.No poradi cestite napadi na ovie letacki tvrdini USAF ispraca i podrska od togas bestrasnite P-51 Mustanzi, po samo nekolku vozdusni borbi Graf e pogoden i mora prinudno da sleta, po sto bil faten od strana na Englezite, potoa bil predaden na Rusite koj ovie go iskoristile kako nivni spiun a Germancite go narekuvaat domasen predavnik,Dodeka bil vo zatvor Graf priznal na eden od negovite cimeri deka treba da sleta blizu Berlin da napolni gorivo i da go odnese samiot Hitler do negoviot bunker narecen "Eagle's Nest" vo germanskite alpi, no avionot so gorivoto ne bil tamu i potoa doznal deka Hitler se samoubil zatoa i se predal.

Image
Posle ova Rusite go drzat 5 godini vo zatvor vo meguvreme pod zakana igra za nivniot fudbalski tim a za vozvrat dobiva podobar tretman i hrana.
Po zavrsuvanjeto na WWII se vraca vo svojot roden kraj za da doznae deka kucata mu zapalena,majka mu pocinata i site negovi voeni odlikuvanja iskradeni po sto zapaga vo teska depresija no so pomos na svojot kolega pilot Berthold Jochim oformuvaat kompanija za elektronika i avijacija za da na 4 noemvri 1988 godina pocinuva, i so toa pocinuva eden golem pilotski as.
User avatar
MaKoM
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4639
Joined: 04 Aug 2006, 19:07
Location: Strumica R. Makedonija
Contact:

Post by MaKoM »

Одличен текст БОРГ ! само ако можеш пишувај на кирилица.

Одиме понатаму

ХЕЛМУТ ВИК постанува комодор(командант) после Шелман на JG 2 "Рихтхофен".Тој се јавува како еден од нај-добрите германски пилоти на II св.војна.Во него се концентрирани сите карактеристики на еден пилот ловец.Пред се сака напагачка воздушна борба,добар стрелец е ,има нескротлив дух, но исто така и ладна глава дури и во нај-тешките ситуации на борбата.Во исто време може да биде и многу импулсивен.
Роден е на 5 август 1915 г. в Манхајм в семејството на градежен инжинер, тој расте со брака и сестри со многу местење на живеење, бидејки таква е професијата на татко му.Својата младост Хелмут ја поминува во Хајделберг, Хановер, Данциг и Кјонигсберг.Тука тој живее в близина на еден аеродром и многу се интересира за летењето, особена откога таткому го носи на еден аеро митинг.Иако почнува да учи друго школо,Хелмут Вик одма ја искористува приликата да влезе во Луфтвафе, кое почнува својата реинкарнација во 1935 година.Во април 1936 г. тој е фанејункер, во јули 1937 г. - фенрих, а во ноември 1938 г. е повишен в лејтенант.За време на тренинг като ловец инструктор му е Вернер Мјолдерс.Двајцата се спријателуват доста.Првата единица, во која е назначен е II./JG 134, каде е под команда на подполковник Макс Ибел, Вик лета на двокрилецот Арадо 68.Откако е префрлен во I./JG 53 каде во јануари 1939 г за прв пат се качува на Ме 109.Во март Мјолдерс му е ескадрилен командант.Во септември Вик е во состав на I./JG2.Војната против Полска веке е почната, но JG 2 е оставена во заштита на Берлин и нема допир со противникот.Кога на 10 мај 1940 г. започнува нападот на Франција комодор на JG 2 е фон Бјолов.Во првиот ден Вик не успева да полета бидејки моторот на неговиот Ме-109 има потреба од голем ремонт.И покрај големите напори не неговите механичари унтерофицер Зауербрај, кој заедно со други механичари се обидува и ден и ноќ да го оспособат не успеваат се до 21мај кога
Вик најпосле може да полети.Заедно с пет други авиони тој полетува во прикривањето на еден Хеншел 126 кој е на разузнувачка задача.Дури и кога неколку француски ловци Моран 406 се приближуваат за да го срушат Хш 126, Вик не тргнува по нив , тој е верен на задачата да не се случи нешто на разузнувачот.После тој лет тој е доста разочаран , нервозен.На 22 мај 1940 г. ескадрилата, во која лети и Вик, срекава 24 фрацуски бомбардера и ловци.Ме 109 напагаат со изненадување кон франуските авиони и соборуваат 8 машини, две се на сметката на Вик.Во крајот на месецот на Вик се оделува од групата и случајно пресретнува два англиски торпедоносеца Феири "Свордфиш".Без да размислува долго тој се втурнува во напад, но забележува еден од задните стрелци да мафта со бело шамивче.Вик го сваќа тоа като знак дека англичаните сакаат да се предават.Кога англичаните тргнуваат да бегаат Вик е одма зад нив и во тој момент почнува битката еден од стрелците на Свордфишовите почнува да пука .Вик брзо тргнува по него по еден краток рафал англиченецот почнува да слетува но машината му е доста оштетена и се срушува во една нива.Дава гас до крај и брзо го стугнува и друагиот авион и за кратко време и тој е на земјата.Ниту една од овие победи не му е признаена ,затоа што нема кој да потврди , а и машините паѓаат во непријателска територија.На 5 јуни 1940 г. Вик соборува четири Блох 152, а еден ден покасно и два други.На 9 јуни тој постига 12-тата победа - еден Бристол "Бленхајм",
и со това постанува пилотот со нај-много успеси во екскадруилата "Рихтхофен".Одликуван е со Железен крст I клас и е назначен за ескадрилен командант на 3./JG 2.

Image

Кога почнува Воздушната Битка за Англија напаѓачкиот дух на Вик
се повишува, негова карактеристика која неговите противници ке ја осетат на нивната кожа.На 17 јули 1940 г.
спротивно на неговата задача тој се насочува кон остров Вајт за да престретне случајно некој „Бленхајм“.Наместо тоа срекава 14 Spitfire кои не обрaќаат внимание на само еден Ме 109.Вик застанува зад еден-и со растура со топовите , тосле тоа прави стрмно пикирање и гас до даска и правец дома (слободен превод :wink: )Тој му е 14 воздушна жртва.Со неговата 20-тата и 21-вата победа,који ги соборува на 27 август, тој го зголемува контото на JG 2 до 250.Во истиот тој ден бесстрашниот воин е одликуван со Рицарскиот крст.
На 9ти септември 1940г. Вик е промовиран во чин капетан и истовремено е назначен за командант на I./JG 2.Малку после тоа фелдмаршал Шперл е во посета на полкот на Вик,после смотрата генралот е незадоволен од изгледот на војниците од земниот персонал и Вик како командат е на “нишанот’ на генералот.Импулсивниот Вик не
може да молчи.Капитанот ги набројува многоброините задачи и долгиаот работен ден на земниот персонал, кој се труди неуморно за да овозможи да се исправни сите машини за војна.Луѓето едноставно немаат време за "проклетото пострижување".Шперл е зинал од тоа што го слуша но неможе да направи ништо ,бидејки му е јасна ситуацијата на фронтот.Со два Спитфаера на 2 октомври и пет други победи во наредните три дена Вик доага до бројот на 41 на својата лична сметка, со што е одликуван со Дабовите лисја на рицарскиот крст.

Image

Image

На 19 октомври 1940 г. Вик е промовиран во чин мајор.Со своите 25 години постанува нај-младиот мајор в Луфтвафе,Со тоа го назначуват
на местото на Шелман като комодор на ескадрата "Рихтхофен".На авионот тој нацртува симбол од штит и ширак меч на кој пишува "Horrido".Победите на Вик се зголемуваат .Нај-честите жртви се Спитфаери и Хурикани.На 5 ноември соборува три, а на другиот ден над Саутхемптон и островот Вајт за време на 13 минути - пет противнички авиони. При един полет во раните зори на 28 ноември над Каналот, младиот комодор ја постига 55-тата воздушна победа.Со тоа, в тој период Вик застанува на чело на ловците, следен од Мјолдерс со 54 и Галанд со 52 победи.
Попладнето на истиот ден , командното крило на есккардилата е во воздух за „лободен лов’ .Во воздух се едни од најдобрите ловци на екскадрилата кои војуваат во битката за Англија к-н Рудолф Пфланц,ескадрен - Т/О Ерих Лаје,ескадрен адутант и л-т Фиби.При доближување до брегон на Англија пресретнуваат група Спитфаери кои летаат кон Барнемач.Германците одма одат во напад.Не поминува много време и Вик веќеја остигнува својата 56-та победа.Затоа пак Пфланц и Лаје го немаат тој успех.
За време на борбата групата се одалечува и губи виден контакт со Вик.Лаје, Фиби и Пфланц пробуваат да го пронајдат но во тој момент се нападнати од Спитови и со цена на голем број дупки по авионите успеваат да се отргнат од напагачите.И бидејки горивото е на привршување Лаје и Фиби земаат курс кон брегот.Капитан Пфланц, излегува од борбата на висина 3000 метри, посматрајки околу него забележува два авиони одалечени неколку километри кои одат кој брегот на Франција, мислејки дека се Фиби и Лаје, тој прави широк вираж продолжувајки да гледа за непријателии и за Вик.Наеднаш забележува дека вториот авион стрела во првиот.Без да губи ни секунда капетанот го насочува својот авион кон двојката и констатира дека се Месершмит и Спирфаер.Енглезот е прецизен и Ме 109Е почнува да пага кон морето.Германскиот пилот скока со падобран.Пфланц забележува дека тоа е авионот на Вик.
Руди Пфланц прави борбен заврт и му влегува на Спитот во 6 часот со едиствена серија од 2 та топа и 2 та миралеза го прака во водата близу до неговата жртва.Пфланц прави неколку круга над површината на водата но не забележува знаци на живот и од двајцата пилоти.Тогаш почнува да вика помош по радиото,и намерно многу пати споменува за локацијата и за соборениот англиски ловец, со надеж дека и англичаните ке помогна.Откако е останал на местото на падот и повеке од дозволеното се насочува кон брегот,но горивоте е скоро пред крај.Точно над френскиот брег моторот запира и тој слетува на стомах во една ливада.
Мајор Вик не е паронајден. До 16 февруари 1941 г.задачте на комодор ги врши к-н Карл-
Хајнц Грајзерт.После тоа за комодор и наследник на Вик е назначен
Вилхелм Балтазар*(уште еден голем ас за кој ке читате утре :wink: )
Животното на Хелмут Вик е типично со својата суета за еден пилот ловец"Се докога соборувам непријатели и допринесувам за слава на ескадрата "Рихтхофен" и за победата на мојата држава јас ке бидам среќен човек.Сакам да се борам и да умрам борејки се, при што сакам да завлечам што се може повеке непријатели.“ И навистина Хелмут Вик загинува борејки се.
Енглезот кој го соборува Вик е еден од британските топ-асови , Флајт Л-т Џон-„Дагс“ Дангас од 609 ФГ на РАФ за кој Вик е 13тата и последна победа.

Image
...shoveling shits up the hill...
User avatar
MaKoM
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4639
Joined: 04 Aug 2006, 19:07
Location: Strumica R. Makedonija
Contact:

Post by MaKoM »

ВИЛХЕЛМ БАЛТАЗАР го наследува Хелмут Вик како комодор на JG 2 "Рихтхо-
фен".Тој е роден на 2 фебруари 1914 г. во Фулда, а 10 месеци по касно
останува сираче откако ке го загуби татка си.Кој загинува като капитан
на френсцускиот фронт.Балтазар е инзвореден пилот тој владее вистинско
мајстроство за боздушна борба и рицарско однесување.Тој секогаш се залага
за да не бидат стрелани пилоти кои ке скокнат со падобран,дури сака да имат
резервирани маста во офицерскиот клуб и казиното,каде тој разговара со неговите
„жртви“.Друга карактеристика му е стремежот сам да ги води и да ги учи младите
и неискусни пилоти во мајсторството на воздушната војна,буквално кажано
душа им вади.
Како и многу други пилоти во Луфтвафе и Балтазар ги добива првите часови
од своето искуство на фронтовите во граѓанската војна во Шпанија,каде служи
во различни ескадрили.Со Хе 51 лети како ловец-бомбардер,со Хе 70 - како
разузнувач а со Ме 109Б - като ловец.Во составот на 3./J 88 на 20 јануари 1938 г.
тој ја постига својата прва воздушна победа против еден руски И-16 "Рата",
која е и истовремено е и 103-та победа за J 88.За време на големата операција
на 7 февруари, во рамките на "слободен лов",за времетраење на само 6 минути
Балтазар соборува четири авиони,со што и победите на J 88 се зголемуваат до 119.
После враќањето во Германија одреден период е агутант во JG 131, а после тоа,
во јуни 1938 г. е префрлен во JG 2 "Рихтхофен"
Балтазар е и познат и како спортски пилот кога во периодот февруари\март
1939 г. со двомоторен "Зибел" Фх 104 прелетува 40000 км около Африка.
Во декември е промовиран во чин капетан и е преместен во JG 27, каде е назначен
за командант на 7./JG 27.За време на Француската кампања во 1940 г
JG 27 учествува во долги борби, каде Балтазар се истакнува многократно.
Нај успешниот ден му е 6 јуни 1940 г. кога соборува 9 француски авиони.
На 14 јуни,денот во кој германскиот Вермахт влегува во Парис,Балтазар
станува вториот офицер од Луфтвафе кој е одликуван со Рицарскиот крст.
После завршувањето на кампањата во Франција и сумирање на резултатите
Балтазар е пилотот со најмногу соборени авиони-23.Уништените од него 13
авиони на земјата при нападот на еден француски аеродром не се вклучени.

Image

Кога започнува да се спрема Германија за Битката за Англија, Балтазар е
преместен во JG 3.Одкако е назначен за командант на III./JG 3 неговата одговорност
се зголемува.На 4 септември при еден лет добива тежко ранување,кое ке остане
длабоку всадено во неговата психа.До 16 февруари 1941 г. тој има 29 победи
и е назначен за комодор на JG 2 "Рихтхофен".На 5ти мај 1941 г. постигнува нови
победи и до 27 јуни сметката ке порасне до 40.На 2 јули 1941 г.е одликуван
со Дабовите лисја кон Рицарскиот крст.Ден по касно Балтазар е повикан да
испроба во лет најновиот производ на проф.Вили Месершмит Ме 109Ф-4,кои се
испратени во неговата единица кои треба да ги заменат старите Ме 109Е-3/4.
За време на летот му се чини дека авионот е некако злобен кон него,например
слабите носечки површини на ниски брзини и стремеж кон флатер во елероните.
Комодорот сака да ги испроба техничките знаења на новата машина.И за да денот
биде ептен црн , за време на правење не еден заврт над Хазебрук, Балтазар е
нападнат од Спитфаер.Маневарот за избегнување под удар ги оптеретува и крилата
се откорнуват.Комодорот загинува при ударот во земјата.Истрагата покажува дека
нема оштетување од оружје.Овој трагичен случај потсека на друг од Првата светска
војна,кога одликуваниот со орден Pour le-merite Хајнрих Гонтерман загинува,
испробув еден Фокер Драјдекер(триплан)пред да добиен дозвола од замниот персонал
за исправноста на авионот.
Балтазар секогаш е велел дека сака да биде погребан до татко му,во случај дека
ке загине во воздушен бој.Неговите другари од JG 2 го наогаат гработа на татко му
во едно военно гробје од I св. војна и го погребуваат Вилхелм Балтазар до него.
Рамо до рамо лежат татко и син во гробница за херои близу до Абелвил,
далеку од татковината,за која го положуваат и словој живот.

Коментар: Доколкото ми е познато, не крилата, а опашната греда нем го издржа
оптоворувањето и затоа в по-касните модификаци на "Фриц"(Ме-109Ф) мошат да се
забележат надолжни утврдувачки елементи меѓу фјузелажот и стабилизаторот.

Image

Image
...shoveling shits up the hill...
User avatar
MaKoM
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4639
Joined: 04 Aug 2006, 19:07
Location: Strumica R. Makedonija
Contact:

Post by MaKoM »

Одиме понатаму еден од моите омилени пилоти. 8) 8) 8) 8) 8)

ХАНС-JОАХИМ МАРСЕЈ има многу наимувања: Звездата на Африка, Младиот орел, Жолтата 14-ка, Орелот од Африка или Пустинската ѕвезда.
Само за една година тој станува нај-способниот ловец со највисоки успеси против RAF. Тој го покрива своето има со слава и одликувања
во небото на Североафриканската пустина.18-годишен Марсеј влегува на служба во Луфтвафе, а четири години по касно ја наога својата смрт.

Image

.Една легенда е родена.Марсеј е роден на 13 декември 1919 г. во Берлин-Шарлотенбург. Неговиот татко, 3игфрид Марсеј, учествува като полот
за време на I светска војна, доага до чин генерал-мајор на Луфтвафе и во 1943 г. заминува на Источнипт Фронт.
Јохен, како го нарекуваат неговите пријатели се воодушевува од авиајацијата од детска возраст.Веднаш после завршувањето на училиштето,
тој постапува во Луфтвафе.Летечката подготовка ја започнува на 7 ноември 1938 г.И покрај покажаниот одличен успех во летечкото мајсторство,
тој не може да се навикна кон војната дисциплина.Се однасува со ноншалантност кон формалната служба,но посветува многу внимание кон индивидуалните
квалитети.Неретко е казнуван за недозволен низок или акробатки летови.

Image

Во август 1940 г. тој е распореден во 4./JG 52 под командување на штафелкапитен Јоханес Штајнхоф, чиј екскадрила веке е во воздушната битка за Англија.
При третиот борбен лет, Јохен собопрува еден "Спитфаер", кој му е првата победа.За време на неговата служаба во JG 52 Марсеј соборува 7 "Спитфаера",
но и сам е соборен 4 пати! И секој пат успева да ја приземи својата машината на плажата на френцускиот брег крај Гриз-Нец.Оберфенрих Марсеј лета за тоа
време како Wing-manп
Вo почетокот на 1941 г. Ханс-Јоахим Марсеј пристигнува во Добериц в I / JG 27,ескадрила која на 22 април е префрлена на фронтот во Северна Африка за да
засили силита на Реџија Аеронаутика /итал. ВВ/кои се борат со РАФ.Марсел е распореден во 3./JG 27, в која цари сурова дисциплина,наметната од оберл-т
Герхард Хомут,и која не останува незабележана од него.Уште на наредниот ден после пристигањети ви Африка З-та ескадрила прави три борбени полети
во пустинята. При првиот лет , соборувајки еден "Харикен" , Марсеј ја постигнува првата победа за ескадрилата,но и самот е погоден тешко од французинот
л-т Жаме Денис и е принуден да слета на стомах.И покрај што земните служби и техничари избројуват повеке од 30 дупки по авионот,од главата не му фали ни влакно!
Пет дена по касно, летајки со ескадрилата во небото над Тобрук, забележува неколко Бристол "Бленхајм"кој летаат ниско над земјата.
И пред некој од неговите другари да успее да го забележи непријателот, тој е веке во пикирање и стрелајки по моторите на еден од авионите го прака во песокот.
И нормално следуваат казни, за егоистот кој без дозвола е папуштил борбениот ред и не е јавил за противникот.
Проблемите на Марсеј се должат на неговиот идивидуализам,и кога понекогаш го блокира дејствувањто на целата ескадрила.Тој останува и понатаму див и јурнува слепо
против непријателот, затоа неговиот Ме. 109Ф често се враќа надупчен од куршуми.Командантот на Марсеј е доста искусен чевек кој го забележува талентот на пилотот-ловец.
Едуард Нојман се заинатува и почнува да го воспитува "'младиот лав"',но без да до разочарува или демотивира.Тој играе на картата дека Марсеј е доста импусливен
и дека доста тешко ке се навикне на терминот "соработка во борбата".
Во мај 1941 г. Марсеј е произведен в чин леитенант(поручник).За тоа време тој има веке 13 воздушни победи.Како офицер веке му е доделен и еден чирак од домородното население
Се вика Матијас и е црнец од Трансваал(нешто ко роб,така барем на неме ми се чини).Тие се разбират много добро,односите им се приближно
пријателски, одколкото служебни.
Првата борба во која Марсеј постигнува неколко победи, се случува на 22 ноември 1941 г., кога 3-та ескадрила се срекава со 16 Хаукер "Харикен"'.Иако енглезите имат колечествено
предимство,се спуштаат доста ниско и чекаат Ме-109 први да нападнат.За по-сигурно Харикените образуваат дефанзивен круг,така да можат да си осигурат огнена заштита.
Но сметките им не се оправдуваат.германците не напаѓат, а продолжуваат со летење покрај “тркалото“.Наеднаш од германската група со голема брзина се одделува Марсеј
,и тоа толку брзо, што водениот од него пилот не успева да го следи. Со тргнат до крај кон себе лост(рачка за управување,џојстик)и со стиснати очи тој се насочува
право кон сонцето.После тоа го обрака авионот така да сончевиот диск е зад неговиот грб и јурнува во напад врз англичаните.Оддалеку до растура најблискиот "Харикен",
кој се струполува во пламен во песокот.После ги настапува педалите на радер-от и во длабок вираж пука од сите можни митралези и топ и го прака и втриот харикен во песокот.
Следи ново изкачување кон слонцето.
Противничкото „тркало“ останува неразбиено,а 3-тата ескадрила се уште нема нападната,кога Марсеј по втор пат се спушта откај слонцето.Непријателскиот круг не разбива и
14-те "Харикена" вооружени а по 8 митралези се устремуваат кон храбриот напаѓач.Во борба очи во очи Марсеј соборува уште еден и конечно ги натерува другите од неговата
ескадрила да влезат во напад.Настанува вистинска касапница,во тој хаос тој успева да собори уште два англиски ловци.Неговите другари собаруваат уште три други машини без
да имаат сопствени загуби.
Кон крајот на 2ри декември Јохен Марсеј има веќе 33 победи,за што е и одликуван лично од маршал Кеселринг со Златниот германски крст.
Полсле тоа Марсеј со наога својот стил на војување и започнува многу брзо да ја полни својата сметка. Две недели покасно тој веќе има 48 победи!Настапува периот на
стагнација оти се разболува од треска, која го држи надвор од борбите цели 4 седмици.Откако оздравува жедниот за летање Марсеј лето по 5-6 пати дневно.
Од сабајле до вечер се наоѓа во небото.Но го стига заморот после летовите,нај често е сам во шатор и спие. Во воздухот Марсеј работи како човек-компјутер:
отличен вид,ориентација во просторот мирна рака и прецизно око. Сето тоа го праве еден изразите опасен противник.Питрошенитато од него муниција е многу малечка,
Во просек се фака по 15 истрела.Има случај, во кој за соборување на 6 "Харикена" потошил 10 гранати од 20мм и 180 куршума 7.92мм од митралезите!!
Нердко се случива да Марсеј е успеал да собори втората побера и пред првата да се е срушила на земјата.Доста тешки денове е имал неговиот вингмен Рајнерт Рјотген
заташто Марсеј буквално скока од жртва на жртва, е тешко да се следи.и бидејки Рјотген требва да ги опишува и брои победите,
во ескадрилата го нарекуваат "сметачка машина".
По повод на 50-тата победа на 22 февруари 1942 г. Марсеј е одликуван со Рицарскиот крст, а во април е повишен во чин оберлејтенант. “Еду” Нојман е новиот командант
на JG 27, Хомут е командир на I Gruppe, а Марсеј - на З-та ескадрила/штафелкапитен/.
За това време загинува сестрата на Марсеј - Инге.Тој трагичен случај ке го потресе тој се затвара во себе, постанува зол и мрачен.Живее само со летовите и битките
. По се изгелда дека ја сакал многу и дака неможел да ја преболи, надвор од летање изгубуа интерес за се.Дури не оди во офицерскиот клуб.
На 3 јуни за време на 11 минути соборува 6 Куртис "Китихоук” от 5-та јужноафриканска ловечка ескадрила.Три дена покасно Марсеј е одликуван со дабовите листа на Рицарскиот
крст за 75-ата си воздушна победа. На 17 јуни ја постигнува 100-та воздушна победа, кога соборува 10 противнички авиони, 6 од кои за време на само 7 минути!За това
е промовиран цо чин капетан и е одликуван со мечовите кон Рицарскиот крст.Во меѓувреме Ханс-Јоахим Марсеј постанува национален херој на Германија,
благодарение на подвизите во воздухот е доста прочуен меѓу тогашните дамски кругови.
Една од нај-тешките негови победи,а впочем и неговата последан е на 28 септември 1942 г. високо над пустината Марсеј среќава 5 "Спитфаера".Тој соборува два од нив,
но другите два го напаѓаат од голема височина со пикирање.Но бидејкинема доволно гориво ,Марсеј се обидува да ги привлече над своја територија. Само един од
англичаните го следи и почнува да пука по неговиот Ме-109. Марсеј пробува со сите сили и трикови да му избега на неговиот противние е дораснат за него и до следи.
Со опасно низок остаток на гориво и со делумно затворени очи Марсеј се устремува кон сонцето.Но за да го следи во новиот курс, пилотт на "Спитфаерот" требва да ги
очите отворени. Марсеј го завртува авионот и со пикирање и навремен заврт се наога зад Спитот..Краток рафал значи крај за енглезот.
Со последни капки гориво и со големи напори Јохен успева да слетана својот аеродром.
Но последиците од умора започнуваат да се појавуваат поради долгите борби и оптаварување(Г-сили).
На 30 септември 1942 г. Ханс-Јоахим Марсеј се качува во својот Ме 109(нов G-2,) и полетува со ескадрилата кон Каиро на прсрет на британска авиогрупа.
Откако не ја наогаат авиогрупата Марсеј ја поведува својата екскадрила назад. Над Ел Аламејн,околу 11.20 часот другарите му забележуваат.дека од неговиот мотор
излегува синоцрн дим.По радиото тој соопштува, дека има и дим во кабината и дека му недостасува воздух,и дека не гледа убаво,Рајнер Риотген, неговиот вингмен,
го насочува по радиото.Над германските линии Марсеј решава да скокне од авионот.
Согласно тогашната методика на скокање тој го обрака авионт и чака сам да испадне од него.Подивелата машина несака да слуша,нагло губи височина и Марсеј не успева да го избегне
опашниот стабилизатор. Тој удира во него и е отфрлен настрана,неговите другари гледаат до ужас и чекаат да се отвори падобранот, но тој не се отвара. Марсеј загинува
на неколко километри јужно от Сиди ел Аман на 30 септември 1942 г. в 11.26 часот.
Пилот со соборени 158 противници и погребан на воено гробје крај град Дерна.Германците и италианците не се бунат поради долгиот пат за да му дадат последна почит
. Матиас поставува на сандакот на неговиот пријател огрлица со 158 ракотворби.Италианците прават споменик до гробот во вид на метална пирамида и на која на бронзена плоче на напишано:
"Тука почива непобедениот капитан Марсеј".
За малку повеќе од 1 година Марсеј извршува 388 борбени полети.Генерал Галанд го нарекува недостигнатиот виртуоз меѓу ловците.
Image
...shoveling shits up the hill...
User avatar
MaKoM
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4639
Joined: 04 Aug 2006, 19:07
Location: Strumica R. Makedonija
Contact:

Post by MaKoM »

хмм никој ништо не коментира , незнам дали не ви интересно или што....Да пишувам уште или доста ви беше.... :shock: :shock: :shock:
...shoveling shits up the hill...
User avatar
MaKoM
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4639
Joined: 04 Aug 2006, 19:07
Location: Strumica R. Makedonija
Contact:

Post by MaKoM »

ВЕРНЕР МјОЛДЕРС е назначен за комодор на JG 51 после Остеркамп, а по-касно екскадрила го
носи и неговото име. Роден е на 18 март 1913 г. Во Гелзенкирхен, тој постанува во идол на
секој млад пилот-ловец,кој во нивната свест се изгина дури и повисоко од Рихтхофен и неговите
80 победи,кои Мјолдерс како четврти пилот ке ги надмине но е првиот кој ке го достигна магичниот
број 100.вистински пример како треба да се користат добрите особини на техниката и пред се
супериорна тактика,затоа и покрај што е сота млад неговите соборци го викаат “татко Мјолдерс“
Неговиот татко бил учител и загинува во І св. војна кај Аргоните. Уште од рано детство Вернер
е уверен, дека ке постане војник. Во 1932 г. се запишувба на воено училиште во Дрезден,
кое го завршува за 2 години со чин леитенант(поручник).Кон крајот на 1934 г.Вернер конкурира за
за пилот во се уште тајното за тоа време германско ВВ. Иаку положува со одличен успех сите писмени
тестови и поминува на сите медицински тестови ,тај паѓа на т.н.“вртечки стол“ каде што се тестират
реакциите за динамика на летање т.е константно мернуване на тешиштето и чуството за простор и рамнотежа.
Мјолдерс не успева да го поднесе тој уред. Станува му лошо,пребледува и е принуден да поврати.
После тоа се чувствува многу лошо и авиавискиот доктор го прогласува за напогодан за летање и го
советува да си остане во копнената војска,каде што секогаш ке ја чуствува земјата по неговите нозе.
Но Вернер е луд по авијацијата , и не се разочарува но продолжува да тренира и тренира и конечно е
премиунува низ ситото за пилоти.Но тоа не значи дека е „излекуван “ од воздушната болест тој сиоптом ке си
остане засекогаш,но ке научи да го контролира.Понекогаш за време на лет со школските авиони He 45 и Junkers W 34
ке продолжат да го мачат тегоби на воздушна болест.Вернет е испратен во школата за транспортни пилоти.
во Брауншваиг, каде началник е стаирот пилот на бомбардет од првата војна Алфред Келер.
Дури и по-касно во школата за бомбардери Вернер е измачуван од симптомите на воздушната болест –
вртоглавица, главоболка,гадење и повраќање.Полсе тренингот за пилот на “штука” в Шлајсхајм, тои е префрлене
во Шверин, во St.G. “Immelman” (таа единица е првата што напаѓа цели во Македонија за време на вторта
светска војна,во Струмица,Штип и Крива Паланка) таму почнува бавно да ги премостува и контролира неговите
физички слабости.
Во март 1936 г . Мјолдерс, заедно со пет други пилоти ловци е испратен во Дизелдорф за да осигури воздушна
подршка на германските сили во окупацијата на областа на р.Рајна.
Поле е префрлен во І-вата ловечка школа(Остеркамп).Таму е распореден за командант на 1-ва ескадрила,
во која се подготвуват многу од иднита „асови“ како што се Вик,Јозау и Хаан.
За тоа време почнува граганската војана во Шпанија и геманија застанува на страна на националистите на Франко.
Геранија ја користи Шпанија како полигон за тестирање на новите оружја.Како воздушен детачмент е испратен
“Легион Кондор”.За време на тешите битки во кој е пратен „легион Кондор“ како замена на познатиот „ас“,Адолф Галанд
како командир на 3./J 88.е испратен младиот Вернет Мјолдерс.Откако поминува еден месец под строга подготовка
и строгот око на Галанд, Мјолдерс е оценет како поготвен да ја преземи командата.Во меѓувреме целиот детачмент е
провооружен со нови авиони од типот“Messerschmitt Bf 109D-1”.На 15-ти истиот месец Мјолдерс ја постигнува
својата прва победе при борба со неколко Поликарпов И-16 “Rata”. Во првиот напад Вернер отвар оган,но куршумите
поминуваат далеку од целта.Нервозен од неусехот тој брзо се престројува и веке во нишанот му е друг“Rata”
но овојпат е внимателен и трпалив и го притиснува чкрапалото дури кога целиот нишан е исполне од противникот.
Овој пат има подогоци и И-16 е в пламен и дим.Сега веќе Мјолдерс знае,дека првата победа секогаш е нај тешка.
Со раступкано срце и стегант стомах од нервоза и трема за почетникот е невозможно да е присебен при првата борба
и Вернер си дава за задача да биди до младите пилоти пред и после првиот бој, за да го надминат по лесено шокот.
Овој тих, скромен и длабоко убеден католик многу тешко го преживува тој прв момент,кога е одземен непријателски живот.
Затова той нај-добро умее да се отнасува кон новите пилоти, помагајки им во пребродувањето на тие проблеми.
Мјолдерс брзо забелжува, дека воздушната тактика на бавните биплани е тотално остарена за 1938 г. И има потреба
од промена која ке одговара на новите модерни едноседни ловци.Тој развива тактика која е далеку напредна за тоа време
така тој променува стандарната формација на две тројки во две двојки како дел од меневрирачка четворка.Резултатите од таа
реорганизација се појавуваат многу брзо.Така до 31 окромври Мјолдер веке има 14победи.14сетат победа му е и последна во Шпанија
На почетокот на ноември тој се врака во Германија като нај-добриот пилот ловец на “Легион Кондор”.
Во наредните зимни месеци Мјолдерс ги подготвува единиците на Луфтвафе со новата тактика.На 15 март 1939 г. истовремено
со промовирањето во капетан е назначен за командант на 1/JG 53. Во август во ескадрилата пристигнува бившиот
ученик на Мјолдерс, Хелмут Вик, а во октомври комодор на JG 53 постанува носителот на орденот Pour le merite
(за заслуги) Ханс Клајн. Во првите неколку дни на кампањата против Франција Мјолдерс го презема командувањето на III/JG 53
Првата победа вo II св. В-на Мjолдерс ja остварува на 20 септември 1939 г. кога во периодот на т. нар. "седечка војна"
соборува еден КУРТИС "Хок" 75А од Француското ВВ. На 28 мај 1940 г.Вернер Мјолдерс прв во Јагдвафе достигнува
20 победи,пришто на наредниот ден е одлукуван со Рицарскиот Крста.Тактиката за тој успех е во тоа што успева да се
доближи што е можно поблиски до противникот и од отвори оган од кратка оддалеченост,за да го доближи
ефикасноста на митралезниот оган до тој на топовите(ме-109Е3 2Х7.92мм Мг17 и 2Х20мм топови МГ/ФФ).

Image

ВО раните утрински часови на 5 јуни 1940 г., над Компиен, Мјолдерс до бележи своите 24 и 25-тата победи.
Поручекта на истиот ден тој поведува 15 Ме 109Е во воздухот над Бреј-сур-Сом крај шумата Шантили во операција на
на "слободен лов". Германците са пресретнати от неколко „тројки“ на ескадрилата "Франција"("Fгаnсе") от 2/7
ловечки полк летејки на разузнавање со авиони Dewoitine D 520 и Morane MS 406.
Френцуската група ја води капетан Хуго.Тој го испратил одделенито на поручник Рене Помие-Лајрарж за прикријавње
на височина 7000 метра. Таа маневра го фаќа Мјолдерс неподготвен, така да уште до стартот на битката германците
губат 2 “месершмита”.И за време на едена маневра при која Мјолдерс се концентрира за да помогне на неговиот малад
вингмен да ја зивојува негвата прва победа, Помие-Лајрарж пикира својот “деовоатин” ВРЗ авионот на Вернер и пука во кабината.
На го погодува моторот кој се запалува. Вернер разбира дека нема што повеке да прави внатре и скока со падобран,во близина
на Вилерсо , каде е заробен од французите.Групенкомандантот е однесен во замокот БЛИНКУР, каде е испрашуван
од к-н Друа и п-к Бассо со помош на преводот на Цимерман.Но Мјолдерс не останува долго во затвор,бидејки после две
недели Франција капитулира.Кога се врака во Германија на 19 јули 1940 г. е промовиран во чин Мајор.
Осум дена по-касно Вернер Мјолдерс е назначен за заменик на Остеркамп на на функцијата КОМОДОР на JG 1.
Точно во сабајлето на тој ден,летејки на слободен лов над Англија, тој е изненаден од познатиот англиски
пилот-ловец, командантот на екскадрила Адолф "Сејлар" Мелан.Авионот на Мјолдерс и направен решето но Мјолдерс,
со огромни маки и напор успева да го „довлече“ до францускиот брег, и слетува на стомах при Висант,ранет во коленото
тој е примен во болница,а Остеркамп е принуден да ја преземе одново функцијата КОМОДОР во траење од четири недели.


Штотуку закрепнат, Мјолдерс се врака во единицата и на 29 септември 1940 г. го соборува својот 40-ти противник,
со што е и одликуван со Дабовите лисја ,затоашто е првот што ја достигнува таа цифра, и постанува вториот
носител на тоа звање во Луфтвафе.Истовремено е промовиран во чин подполковник. "Тати " Мјолдерс е сериозен и спокоен човек,
кој се одлукува со огромно чуство за одговорност.
Тој е тотално убеден во това,дека во војанта треба да се поцитуваат правилата на војничкиот и рицарскот кодекс
Неколку дена покасно тој се разочарува кога гледа како командантот на I/JG 51 стрела со топовите по еден воз на југ во Британија.
После сетувањето . секогаш смирениот и ладен Мјолдерс сега е лут и нервозен и го фака за реверите к-н Јопиен е почнува да го тресе
и му одржува една лекција за разликата муѓу војни и цивилни цели.
60-тата воздушна победа Вернер Мјолдерс ја постинува на 26 февруаРИ 1941 г.Со тоа тој застанува на второто место во ростерот на
Луфтвафе зад Херман-Фридрих Јопиен(оној со реверите).Кога почнува кампањата СССР . е префрлен на исток.Тој веке има на сметката
68 победи. Во првия ден од офанзивата кон РУСИЈА тој соборува четири РУСКИ авиони.Не поминува долгп време за време на еден лет
соборува ПЕТ авиони. На 22 јуни 1941 г. Мјолдерс е одликуван со Мечовите на Рицарскиот крст.
Осем ден по касно JG 51 e првата екскадра која има соборено 10ОО авиони.При еден лет пилотите на JG 51 успеваат да
соборат 96 РУСКИ авиони , 11 от кои - сам Мјолдерс! Неговиот вингмен, Ервин Флајг, приживува доста тешки моменти пазејки да не
го испушти од вид.На 15 jули Мјолдерс, прв во Луфтвафе ги постигнува 100—та и 101-та победа.За тие успеси тој е одликуван со
Брилјантите кон Рицарскиот КРСТ.
До крајот на јули Мјолдерс постигнува 115 победи. Мегувремено митот за непобедливоста на германскиот војник е во ек.И така
врховната команда на Луфтвафе донесува забрана за летање на Вернар Мјолдерс ,бидејки е многу вреден за да биде изгубен во борба.
Тој е преместен во командата на Луфтвафе и во исто време е промовиран во полковник, со кое станува нај младиот полковник
во ЛУФТВАФе.
28—годишниот Мјолдерс многу добро се покажува ти во штабната работа,за кое е назначен во септември 1941 г. за инспектор
на Ловечките сили.На новото работно време тој ретко може да биде најден затоашто посојано е на патување,оди од екскадрила до
екскадрила,на источниот фронт каде неговите совети се и повеке од потреби.Работи директно од службениот автомобил.
Кон средината на ноември Мјолдерс е заголжен за раководењето со ШТУКА единиците и ловечките екскадрили кај полуостров Крим.
Каде борбите постануваат доста тешки и се појавуваат доста сериозни проблеми,нема гориво,муниции,персонал.Верер се спрема да
оди до Берлин и лично да го сосече овој проблем во корен.Во мегувреме добива вест де присуствува на погребот на Ернс Удет.
Без да губи време тој се спрема за пат.И покрај лошото време тој полетува со еден Не-111 од Херсон кон Лемберг,каде треба
да ја остави поштата која се наоѓа во авионот. После полетување Не-111 наидува на уште по лошо време и пилотот посакува да се врати,
но Мјолдерс настојува да продолжат.
Времето помеѓу Лемберг и Берлин уште повеке се вложува, се појавува силен челен ветар.Бизу Браслау еден од моторите запита и
покрај многубројните напори на екипажот не успеваат да го стартуваат повторно, Мјолдерс наредува на пилотите да извршат
приземјување на нај блискиот аеродром, Шуонгартен или Гандау крај Бреслау.

При насочувањето за слетување откажува и вториот мотор.и He 111 се срушува,ПРИ кое Мјолдерс,седејки до пилотите загинува од скршеница на р’бетниот столб.

Целата нација е во жал поради загубата на тој човек, чиито карактер и високи летачки успеси оставаат незалечена трага во срцето
на народот.JG 51 го добива почесното име "МјОЛДЕРС". Вернер Мјолдерс не останува заборавен и после војната.
Во 1969 г. разурнувачот на Бундесмарината(германската морнарица) DDG-29 е наречен "Мјолдерс"во чест на паднатиот херој.
А на 22 ноември 1973г.ловечката есккадрила 74 на БундесЛуфтвае исто така е наречена по неговото име.

Image
...shoveling shits up the hill...
User avatar
German
Падобранец
Падобранец
Posts: 2
Joined: 29 Nov 2006, 07:26
Location: Шумен, България
Contact:

Post by German »

Здравейте на всички! :)
МаКом, защо не слагаш и цветните профили към биографиите? Може да има моделисти, които се интересуват от камуфлажите на немските асове.
"...denn wir fahren gegen Engeland!"
User avatar
BORG
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1328
Joined: 15 Jul 2006, 23:09
Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
Contact:

Post by BORG »

MaKoM wrote:хмм никој ништо не коментира , незнам дали не ви интересно или што....Да пишувам уште или доста ви беше.... :shock: :shock: :shock:

Samo ti prodolzi druze bravo samo taka ...... :D :D :D
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

Се се чита, не ми се секирај, крај краева има премногу луѓе кои не се зачленети на форумов, а доста го посетуваат и го читаат.
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
User avatar
MaKoM
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4639
Joined: 04 Aug 2006, 19:07
Location: Strumica R. Makedonija
Contact:

Post by MaKoM »

По барање на Герман еве и профил на авионите на славните асови.

Мјолдерс
Image


Мерсеј
Image

познатата 14 тка
...shoveling shits up the hill...
User avatar
MaKoM
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4639
Joined: 04 Aug 2006, 19:07
Location: Strumica R. Makedonija
Contact:

Post by MaKoM »

Одиме понатаму

ВАЛТЕР JОЗАУ е назначен за комодор на JG 2 после загинувањето на
Балтазар.Инаку Јозау е артилерец во копнената војска на брзо покасно
влегува во Луфтвафе.Физичи и психички јак „младич“кој другарите го
викаат "Гуле",брзо се истакнува како една маркантна личност и еден од
нај истакнатите ловци во Луфтвафе.Јозау е роден на 28 јуни 1913г.
во Фарневинкел, Холштаин.Првите осум победи ги постигнува со "Легион Кондор"
во Шпанија.Во почетокот на II св.војна "Гуле"то е комеск на 7./JG 51.
Од август 1940 г. командува со III./JG51.На 20 август Јозау го добива
Рицарскиот крст, откако пети поред достига 20 победи против француски
и англиски авиони.На 2 февруари 1941 г.тој веке ја има удвоено својата сметка
на 40, со што е четвртиот пилот кој ја достига оваа цифра.За време на подготвувањето
за војната со СССР во јуну 1941 г. мајор Јозау е назначен за командант
на III./JG 3 "Удет".До juли тоj остaнува на Източниот фронт,по што е
назначен за комодор на JG 2 "Рихтхофен".На источниот фронт Јозау соборува
44 руски авиони.За неговата 80-та победа на 15 јули 1941 е одликуван со
Мечовите кон Рицарскиот крст.

Image

На 26 октомври 1941 г. полковник Валтер Јозау ја постигнува 100-та
воздушна победа, со кој постанува третиот пилот после Мјолдерс и Лјутцов
Цели две години Јозау е командант на JG 2,после што постанува Jafu Бретон.
Кога притисокот на сојузниучките бомбардети се засилува во Луфтвафе
имаат потреба од комодор како Јозау.Така во октомври 1943 г.тој се врака
за да заме командата на ЈG 1 во отбраната на Рајхот против бомбардерите и ловците
за спровод.
И покрај тврдината на неговиот карактер и борбениот дух Јозау почнува да покажува
знаци на замор.Ништо чудно ако се има в предвид,дека уште од Шпанија и од
1939 г. тој војува неуморно без прекин.

Image

После околу 300 борбен лета тој има 123 победи.На 11 мај 1944 г.
Јозау ја поведува неговата екскадрила против група од B-17 ескортирани
од Р-51 Мустанг и Р-38 Лајтнинги.Над Аахен комодорот пробува да го привлече
вниманието на ловците за да можат неговите другари да ги нападнат бомбардерите
При една маневра со заврт против група од Р-51 тој е изненаден од друга група
Р-38 Лајтнинг,кои летат по високо и Јозауи паѓа во стапица.Нема никакви шанси
да преживее и истотака и на неговите другари кои се обидуваат да му помогнат
Со запален авион комодорот се срушува во месноста Ајфел.За високото залагање
и признание за одличните конандантски квалитети како и инзворедните квалитети
признание за отличните му командирски качества и изключителни
JG 1 го добива името “ЈОЗАУ".
Image
...shoveling shits up the hill...
User avatar
German
Падобранец
Падобранец
Posts: 2
Joined: 29 Nov 2006, 07:26
Location: Шумен, България
Contact:

Post by German »

Възхитен съм от своевремнната реакция и внимание! Браво, МаКом!
"...denn wir fahren gegen Engeland!"
User avatar
KVARK
Политички комесар
Политички комесар
Posts: 3753
Joined: 06 Aug 2006, 23:39
Location: New Foxсиче!
Contact:

Post by KVARK »

Секоја чест.
Одличи текстови!
Останете желни за знаење! Останете несериозни!

Стив Џобс
User avatar
MaKoM
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4639
Joined: 04 Aug 2006, 19:07
Location: Strumica R. Makedonija
Contact:

Post by MaKoM »

ВАЛТЕР НОВОТНИ е млад, импулсивен пилот – индивидуалист. Тој е замешан од истото тесто како и Мерсеј.ВО листата на најдоби во
воздушни победи се наоѓа на петото место .Новотни, се раѓа на 7 декември 1920 г. во Гмјунд, Австрија. Во Луфтвафе влегува во
почетокот на војната. На 1 декември 1940 г. пристигнува во резервната ескадрила на JG 54, распоредена крај Виена-Швехат.
После завршувањето на ловечкиот тренинг е распореден во 9/JG 54 “Teufelsstaffel” (“Ѓаволската ескадрила”).

Image

Image

Војната кариера на Новотни почнува,кога тој е редовен пилот, кој ретко успева да се прилагоди на војување во двојка и група.
Неговит борбен дух многу чето го потикнува да почнува со нападот многу пред да е добил наредба за напад.Тоа му носи нередко
му носи “викање“ од предпоставените.
Првите три победи младиот лејтенант ги постигнува на 19 јули 1941 г., кога над остров Јозел соборува три руски биплана И-15.
Но како резултат на многу јак оган од ПВО,моторот на авионот почнува да дими и авионот почнива да губи височина над непријателската
територија. Новотни одма го менува курсот кон Балтичкото море,сакајки да се „намокри“ одколку да е руски затвореник.По радиото прака
сигнал за помош,и паѓа во студената вода. Но никој не иде да го спаси,и не му останува ништо друго освен да весла со чамецот
кој е дел од неговиот спасувачки комплет.И весла цели три дена и три ноќи кон брегот,и во крајна сметка успева,но е исцрпен и неможе да зборува.
Но како што се вика луд нема умора,кога сакат да го однесат во болница настојува сам да ја вози колата.Придружникот на докторот унтерофицер
протестира, но младиот лејтенант се повикува на својот чин и сам вози до болницата.Но исцрпен од умор загубува свест,при што излетува од патот
и треснува во едно дрво,при тој удар е здрабен , добива потрес на мозокот.Таа случка има дејство,и млдиот и буен пилот ја научува лекцијата.
На 4 август 1942 г. Новотни постигнува 7 въздушни победи, со што сметката му се качува на 54. Еден месец по-касно е одликуван со Рицарскиот крст.
На 25 октомври е назначен за командант на "Ѓаволската ескадрила" и го изберува за свој вингмен,својот надобар пријател Карл Шнјорер.
Двајцата имаат прекори "Нови" и "Куакс", кои многу брзо се употребуваат во целата ескадрила.
На 1 февруари 1943 г. Новотни е промовиран во чин мајор. Сега тој е задолжен за формирање на група(4авиони),група која ке стане нај познатата
и нај успешната во Јагдвафе. 66-ата победа Новотни ја постигнуа на 7 март 1943 г., 82-рата на 20 ти мај.Во јуни успесите растат феноменално
при што само за тој месец соборува 41 авиони, десет от кои сам на 24 јуни. 100-та победа ја соборува на 15 јуни.Во август соборува уште 49.
Цифрата 150 е достигната на 18 август. На 14 септември има веќе 200 воздушни победи,за кое на следмиот ден е одликуван со Дабовите листа на
Рицарскиот крст. Мечовите ги добива на 22 септември 1943 г.Во претиодот од 5 до 15 октомври Новотни соборува 32 руски авиона.
С тоа тој ја достига цифрата од 250 и застанува на врвот на листата на Јагдвафе за тоа време. На 19 октомври 1943 г. к-н Новотни,
осми поред во Вермахтот, е награден со Брилијантите кон Рицарскиот крст.За тоа време "Нови" има дадени за признавање уште 50 победи,
кои не му се признаени.

Image
Focke Wulf Fw 190 A-5, flown by Hauptmann Walter Nowotny Stab I./JG 54, Orel/Russia October 14, 1943.

Во 1943 г. групата на Новотни,која се состои до четири пилоти,постигнува скоро 500 победи! Новотни, Карл Шнјорер, Антон Добеле и Рудолф Радемахер
поставуваат еден многу боро уигран тим,кои дејствуваат со нај висока пречизност, од која русите имаат голем страх и настанува вистински хаос.
кога ке разберат дека токму тие се во воздухоа.
Долготрајнте борби се одразуваат на здравјето на "Нови", започнуват да го мачат кошмари разни страшни кошмари.Например сонува дека при напад на
огромен авион неговиот авион е фатен од голема рака која му кажува дека при 281 победи тој ке загине.Неговите другари се смеат и го зафркаваат
за тие реботи со исклучок на Шнјорер, кој надобро разбира што преживува неговиот приајтел.Комодор фон Бонин, забележал симптомите
на борбено изморување и го праќа Новотни на одмор во Германија во ноември 1943 г. за да му даде можност да се одмори и да се соземе.
После одморот Новотни, одморен и наполнет со енергија, се врќа на фронтот, го назначуваат за комодор на школската ескадра 101, која се наога
во јужна Франција. Наредено му е да “произведува”пилоти за отбрана на татковината.
Во јули 1944 г. НОВОТНИ е задолжен со: командувањето на Kommando Nowotny,кои го тестираат во војни услови новиот реактивен авион Ме 262
како ловец во Ахмер.Иаку Новотни нема веке работа со екскадрилата "Зелено срце", Новотни наредува да се нацртат на неговата машина зелено сърце,
за да го потсека за гордите денови на JG 54 под командата на Траутлофт.

Image

На 8 ноември 1944 г. Новотни полетува од Ахмер на префат на Б-17.Откако соборува три Б-17 , тој се пушта во боба со неколку ловци "Мустанг"
оо ескортот при што едниот морот на неговиот Ме-262 прегрејува .Новотни се повлекува од борбата и кријејки се зад облаците се насочува
кон Ахмер за слетување.За тоа време американските ловци обично дебнат над аеродромите, каде се базират реактивни авиони,чекајки да се насочат
за слетување при што германските ловци се нај беспомшни.Американците напаѓат точно во тој момент и победата им е врзана во крпчена.
Кога Новотни се насочва за слетување врз него пикира "Мустанг" и го соборува.

Новотни има 258 официално запишани победи. Ако кон нив се додадат и 23 непризнаени ке се доби фамозниот број 281,кој има голема субдоносна
улого во ноговите сонови!
Kommando Nowotny образува срцевината на новата JG 7, вооружена со реактивни ловци, чиито командување го презема Јоханес Штаинхоф.
Last edited by MaKoM on 27 Jan 2007, 22:42, edited 1 time in total.
...shoveling shits up the hill...
User avatar
MaKoM
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4639
Joined: 04 Aug 2006, 19:07
Location: Strumica R. Makedonija
Contact:

Post by MaKoM »

КАРЛ ШНјОРЕР е вингменот во двојката на Новотни во неговите најдоби денови на фронтот. Тој принадлежи кон прославената група на Новотни.
На Шнјорер се должи тоа,дека во 1943 г, Новотни постигнуа таква серија од феноменални победи,бидејки му осигурува сигурност од задгрб и Новорни прави пуздер
Роден е на 3 март 1919 г.. в Нирнберг, во летото на 1941 г. Шнјорер постапува како унтерофицер в 1/JG 54. Првата од 46-те победи тој
ја постига во последниот ден на 1941 г. Со прекорот "Quах" тој има и лоша срека,бидејки при слетување со Ме 109,чии слетен трап е
многу кревок и тесен.Три машини тежат на совеста на "Quах" , der Bruchpilot /”пилот, којто крши”/. Така тоа име се залепува идеално на Карл.
На 12 ноември 1943 г. Шнјорер е тежко ранен.Групата на Новотни за тоа време се растура. Кога неколко месеци по касно "Quах" е повторно
готов за на фронт, тој е испратен во Е-групата Лехфелд, која излегува од Kommando Nowotny, за да лета на Ме 262.После извесно време
постанува штафелкапитен на 2/ JG 7. На 22 март 1945 г. гп дпбива Рицарскиот крст. Осем дена по касно тој требва да скока за да избега од
погодената машина при един лет на префат над Хамбург.Иаку останува жив тој е тешко ранет и треба да му ја ампутират ногата.

Image
Image
...shoveling shits up the hill...
User avatar
MaKoM
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4639
Joined: 04 Aug 2006, 19:07
Location: Strumica R. Makedonija
Contact:

Post by MaKoM »

АНТОН ДОБЕЛЕ и РУДОЛФ РАДЕМАХЕР се третиот и четвртиот пилот во групата на Новотни. Повеќето од своите вкупно 220 победи тие ги реализираат летејки во славната група на Новотни. Добеле постапува во JG 54 како фелдфебел во средината на 1941 г.После една година на фронтот тој има едвај четири победи.
Во почетокот на 1943 г. сметката започнува брзо да расте, откако преминува во групата на Новотни, за да достигне во крајот на годината цифрата од 94 победи.

Image

Image

Лејтенант Добеле загинува на 11 ноември 1943 г. над Смоленск, кога се судрува со друг германски ловец. На 26 март 1944 г., поссмртно е одликуван со Рицарскиот крст.

Рудолф Радемахер пристигнува во JG 54 во крајот на 1941 г. като унтерофицер. Првата победа ја постигнува на 9 јануари 1942 г. Една година после тоа во март 1943 г.
,тој влегува во познатата група на Новотни. Како и останатите од него,во 1943 г. тој постигнува инзворедна серија.При лет за префат на американски Б-17 ки на 9 септември 1944 г.
тој е тешко ранет.После опоравувањето во јануари 1945 Г. се враќа на фронтот.
Војува во 11/JG 7, каде во период од еден месец летејки на Ме 262 и постигнува 8 воздушни победи.
Радемахер ја преживува војната со 126 победи. Радоста од летењето продолжува да ја осеќа со едрилици.
Загинува на 13 јуни 1953 г. над родниот град Лјунебург при лет со безмоторен авион.

Image
...shoveling shits up the hill...
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

Другар уште колку имаш со гермациве?
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
User avatar
Pepo
Падобранец
Падобранец
Posts: 104
Joined: 14 Dec 2006, 10:54
Location: Skopje
Contact:

Post by Pepo »

Sam gi kucas tekstovive ?
Last edited by Pepo on 29 Jan 2007, 23:11, edited 1 time in total.
I look forward to killing you soon!
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests